Dotazníky zkoumají chování klientů Baťova kanálu
Region Slovácko společně s Turistickou asociací Slovácko úspěšně zahájily další velký projekt s podporou MMR ČR. Tentokrát jde o Baťův kanál a cílem projektu je získání analýzy chování klientů.
Aktuálně probíhá rozsáhlý sběr dat pomocí dotazníků, které jsou pomocí QR kódů k dispozici ve všech přístavech a také ve větších informačních centrech podél vodní cesty. U klientů na hausbótech se sběr dat provádí pomocí atraktivních lodních deníků, které poskytnou data a současně se stanou pro turisty zajímavým suvenýrem na pobyt.
Díky budoucí analýze pak vznikne studie s ekonomickými dopady případného rozšíření otevíracích hodin plavebních komor. To se totiž nedaří dlouhodobě prosadit.
V neposlední řadě sběr dat pomůže získat rozsáhlou databázi postřehů návštěvníků Baťova kanálu, což napomůže zkvalitnění služeb.