Dotazníky zkoumají chování klientů Baťova kanálu

Region Slovácko společně s Turistickou asociací Slovácko úspěšně zahájily další velký projekt s podporou MMR ČR. Tentokrát jde o Baťův kanál a cílem projektu je získání analýzy chování klientů.

Aktuálně probíhá rozsáhlý sběr dat pomocí dotazníků, které jsou pomocí QR kódů k dispozici ve všech přístavech a také ve větších informačních centrech podél vodní cesty. U klientů na hausbótech se sběr dat provádí pomocí atraktivních lodních deníků, které poskytnou data a současně se stanou pro turisty zajímavým suvenýrem na pobyt.

Díky budoucí analýze pak vznikne studie s ekonomickými dopady případného rozšíření otevíracích hodin plavebních komor. To se totiž nedaří dlouhodobě prosadit. 

V neposlední řadě sběr dat pomůže získat rozsáhlou databázi postřehů návštěvníků Baťova kanálu, což napomůže zkvalitnění služeb.

Chcete s námi spolupracovat?
Obraťte se na nás


  • Turistická asociace Slovácko, z.s.
  • Masarykovo náměstí 115/27
    695 01 Hodonín
  • Ing. Josef Smetana – předseda
  • +420 777 328 052
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Zdeněk Šmýd – manažer
  • +420 775 004 523
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Nezbytné cookies pro chod webu
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Google Analytics
Marketingové nástroje pro Google Analytics
Přijmout
Odmítnout