Nové výzvy i pro Slovácko: zavrť se, zaber či otevři oči
Jižní Morava z jiného úhlu. To je motto, které bude marketingově stěžejní pro Centrálu cestovního ruchu - Jižní Morava a také Slovácko bude mít možnost v nové komunikační strategii pomoci svým atraktivitám. Turistická asociace Slovácko doporučila centrále vhodné cíle. Centrála výsledek prezentovala při tiskové konferenci v Brně 11.4.2019.
„Šest hlavních okruhů zaměřených na tradiční témata (sportovní aktivity, přírodní zajímavosti, historie, gastronomie, folklor a řemesla, krajina) zastupují originální výzvy: Zaber, Otevři oči, Poznej víc, Okoštuj, Spusť se, Zavrť se. Tyto okruhy budou naplňovat jednotlivá témata a aktivity napříč celým regionem a upozorní na méně známé cíle,“ uvedl mluvčí centrály Pavel Růžička při tiskové konferenci.
Slovácko v první řadě budou reprezentovat Cykloresort Strážnicko (výzva Zaber), Moravské Toskánsko a pestrá nabídka rozhleden (výzva Otevři oči) či folklorní festivaly (výzva Zavrť se). Dalším se šance se nabízí.
„V rámci výzvy Okoštuj chceme jižní Moravu propagovat nejen jako kraj vína, ale i kraj piva. Množství minipivovarů je například na Znojemsku či na Slovácku. Výzva Zavrť se platí i pro tradiční řemesla, kde je velmi aktivní skanzen ve Strážnici,“ uvedl Pavel Růžička.
V online propagaci pak centrála nabízí pomoc při propagaci větších akcí, které tematicky spadají do vybraných výzev. To bude úkol pro destinační společnosti, tedy i Turistickou asociaci Slovácko.